השקעה בקרנות בריאות ורווחה

 קרנות למרכזים רפואיים פרטיים בבריטניה

השקעה במגזר הבריאות בעולם האלטרנטיבי מהווה הזדמנות יוצאת דופן להשקיע בעסקים תפעוליים להם ביקוש קשיח ובטחונות בפיזור נכסי נדל"ן מסוג מתחמים רפואיים פרטיים המיועדים לרפואה ציבורית המאושרים ע"י שירותי הבריאות הממשלתיים בבריטניה. 

 

 

מניעי תשואות דרך מתחמי הבריאות.

שכירויות – לכל מרכז בריאות שכזה ישנו הכנסה מ'שכירות' הנובעת משימוש במיטות. מטופלים אלה אשר בוחרים ללון במרכזים ממומנים ע"י שירותי הבריאות של המדינה או חברות הביטוח אשר בהם המטופל מבוטח זאת מכיוון וקרנות אלה מאושרות על ידי שירותי הבריאות בבריטניה (FDA). בעת רכישה של נכס הקרנות בודקות היתכנות לכמות המיטות במתחם.

ביסוס – כאשר נכסים כאלה נכנסים תחת מטריה המחזיקה בנכסים קטנים רבים בעולם הטיפול העלויות השותפות קטנות באופן יחסי ובכך ישנו ניקיון הוצאות משמעותי למרכז הטיפול ע"י הכנסתו לתכנית הרכש הכלליות של קרנות הבריאות.

פיתוח – הקרנות מתמחות בהוצאת אישורים ממשלתיים ובניה והרחבה של המתחמים אותם הם רוכשים ובכך מייצרים רווח הון נוסף על פיתוח הנכסים בבעלותם, תחום זה קיבל פוקוס מחודש לאור משבר הקורונה הפוקד את אירופה וישנה האצה של אישורי בניה בתחום זה על מנת לעמוד בביקוש עתידי למתחמים קטנים היכולים להכיל מיטות הנשמה רבות.

מימוש – כאשר תיק ההשקעות גדל ומגיע לסדר גודל של כמה מאות מיליוני פאונדים הביקוש סביבו גדל בגופים מוסדיים, חברות ביטוח ופנסיה. בשלב זה הקרנות מכוונות כל כשנה-שנתיים בהתאם לקצב הגדילה להציע את תיק הנכסים הכולל יחד עם חברת הניהול למכירה ובכך לייצר תשואה עודפת למשקיעים.

 

 

הזדמנויות בעולם הבריאות

קרנות המתמחות באיתור השקעות איכותיות רוכשות נדל"ן מסוג זה ומכוונות לבניית תיק נכסים כשעלות כל נכס ונכס נע בסדר גודל של כמה מיליוני פאונדים בודדים תוך אסיפת נכסים אלה תחת חברת ניהול אחת בתוך מבנה קרן אחד. 

הביקוש לרכישת נכסים מסוג זה נמוך לאור עלויות שותפות גבוהות ומחסומי כניסה רבים, לכן אין קונים רבים לסוג זה של נכסים ולקרנות הבריאות העוסקות ברכישת נכסי נדל"ן קטנים ישנם הזדמנויות קנייה יוצאות דופן בתחום זה.

השקעה שכזו מאפשרת לנו לחשוף את עצמנו לתשואות האטרקטיביות שקיימות בעסקים בתחום זה כאשר לקרנות ישנה גם אימפקט חברתי מוחשי.

התחום עומד בפני צמיחה לא מתואמת למאפייני השוק השונים כאשר מספר המטופלים גדל משנה בשנה, כך שמדובר בהכנסה שאינה מושפעת ממגמות מקרו – כלכליות. 

השקעה בתחום הזה מכילה בתוכה עולמות טיפול שונים, החל מפציעות בעמוד השדרה או פגיעות מוחיות נרכשות ועד הפרעות של בריאות הנפש ומוגבלויות למידה קשות.

לשיחת ייעוץ חייגו: 073-316-4290

שירותים נוספים.