השקעה בקרנות אשראי וחוב

עולם האשראי עובר טלטלה עמוקה בחודשים האחרונים וזאת בעקבות המשבר העולמי שפוקד אותנו, המשפט המוכר והידוע "כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים" משקף את השפעות המשבר על קרנות השקעה מתחום האשראי. קבוצת גלובל נט בוחרת בעבור לקוחותיה הפרטיים והמוסדיים את קרנות ההשקעה לאחר ביצוע אנליזות מקיפות והבנה שחייבים לקחת בחשבון "ברבורים שחורים" כאשר מדובר בכספי משקיעים. 

קרנות ההשקעה בעולם האשראי מגוונות ועוסקות בענפי פעילות רבים ושונים, אנו מבינים שמשקיעים רבים אינם יודעים באילו קרנות לבחור כתוצאה מריבוי האפשרויות. השקפת עולמנו בבחירת קרנות בתחום האשראי היא שיש להשים דגש על בדיקת הביטחונות כנגד הלוואה שניתנה. 

הביטחונות כנגד ההלוואה שניתנה צריכים להיום מוחשיים, קלים למימוש ומעוגנים מבחינה משפטית לטובת הקרן. קרנות האשראי שלנו ממשיכות להפגין ביצועים טובים גם לאורך משבר הקורונה דבר שמעיד על איתנותן. להלן מספר דוגמאות לקרנות אשראי שהוכיחו את עצמן:

 

השקעה משכנתאות הפוכות

קרן זו נותנת משכנתאות הפוכות מול בטוחות נדל"ן ופנסיה למבוגרים באנגליה. הדמוגרפיה העולמית משתנה כתוצאה מהזדקנות האוכ' העולמית וחיים ארוכים יותר, הרגולטורים מבינים זאת ומאפשרים גמישות רבה יותר במתן הלוואות לגמלאים. הצלחת הקרן נובעת ממספר גורמים:

  • ביקוש צרכני – קיים ביקוש גבוה לאשראי מסוג זה.
  • סביבת ריבית נמוכה – שיעורי הריבית נמוכים היסטורית ולכן צריך לנצל הזדמנויות לטווח הארוך.
  • גיבוי ממשלתי – משכנתאות מסוג זה מגובות על ידי הרגולטור והרשות להתנהלות פיננסית, ה FCA.
  • אוכלוסייה מתבגרת – תוחלת החיים ארוכה יותר והרגלי ההוצאות משתנים, אנשים מעוניינים להנות מהפרישה שלהם.
  • קרנות פנסיה – קרנות פנסיה מחפשות השקעות בנכסים ארוכי טווח בבריטניה. הן מוכנות לשלם פרמיום על פורטפוליו שלם מאשר על הלוואות יחידות.

רמת הביטחון בקרן גבוהה כתוצאה משיעבוד נכסי נדל"ן כנגד ההלוואות עםLTV  (יחס הלוואה לשווי נכס) נמוך.

 

השקעה באשראי לציוד עסקי

קרן זו מבוססת על פעילות קבוצת שני שנהב הפועלת מעל 30 שנה ועוסקת במימון צמיחה ותהליכי אוטומציה עבור קשת רחבה של לקוחות ממגוון סקטורים במשק הישראלי.

ההשקעות תומכות בהטמעת פתרונות אוטומציה (חומרה, תוכנה, מכונות וחו”ג) המסייעות להגדלת ההכנסות ושיפור המרווח גולמי בדגש על אנרגיות מתחדשות וחסכון במשאבי ייצור.

מימון הקרן משמש עבור:

  • מיצוי אפשרויות צמיחה לחברות יצרניות/קמעונאיות 
  • התייעלות תפעולית
  • הגברת כושר יצור
  • התייעלות אנרגטית

לקבוצה בסיס לקוחות ופריסה ב- 4000 נקודות במכירה ברחבי הארץ וביניהן חברות מובילות במשק.

רמת הביטחון של הקרן גבוהה בזכות לביטוחי אשראי, שיעבוד ציוד, פקדונות לווים, זכות קיזוז (ספק/לווה), F2F (First2Fail), E.C (Exchange Customer), הגנה מובנית (קשר הדוק בין הגוף המממן לגוף המתפעל).

 

השקעה באשראי לתשתית וחקלאות

קרן השקעות עם ניסיון של 11 שנים. המתמקדת בחקלאות קיים היתרון מובהק לעבוד עם חוות חקלאיות מכיוון שהביקוש למזון הוא קשיח והבטוחות שהחקלאים נותנים כגון השווי של האדמה שבבעלותם מעניק מקדמי בטחון גבוהים לקרן.

כל ההלוואות מגובות בנכסים (בדרך כלל מכונות, ציוד, כלי רכב, אדמות) יחד עם ערבויות אישיות והפקדות ראשוניות משמעותיות מלקוח הלווה.

לשיחת ייעוץ חייגו: 073-316-4290

שירותים נוספים.